Min älskade prins!


Oj vad tiden går fort, jag hinner inte ens med att blogga, i allt jag själv håller på med...företagande, mammande, utvecklande..ja ni vet livet....underbara älskade Kalle som bara växer och är så klok så jag egentligen undrar vems unge han är ;)) och vissa saker kan jag inte ens skriva här för att det kanske inte passar sig.....:D

I alla fall så är han lyckan i mitt liv, det känns nästan så att jag ibland inte kan bli arg på honom..fast jag borde...vet inte om jag ens kan förklara....!

I helgen så är han med sin faster och sina älskade kusiner Evelin och Elise, jag ska träffa dem en sväng i morron, faster Anna var lite skeptisk mot det..hon har varit med förr när Kalle har träffat mig..då har det bara varit MAMMA, men som sagt han har blivit större...till och med pappsen har sagt - Hallå det är en stor kille nu....!!! Så i morron blir det en snabb date med härliga föredetta släkten...som jag fortfarande känner mig släkt med ;))


Vi har en härlig söndag, Kalle ska överraska mig med en presentmålning...


...sötaste killen som finns...


..kolla vilken fin teckning Kalle gjort till mig...och alla kan väl se att det är en robot...

Den här fina teckningen ritade Kalle till mig i present, eftersom jag fyllde år i måndags ;))
Han ville såååå gärna vara med på min fest som jag hade, men jag förökte förklara för honom att det var bara en tjejfest...utan fiskdamm, men sa Kalle - Det kommer väl bli godis i alla fall? Jag- Nej..inge godis!...men sa Kalle - Det blir väl i alla fall glass?? Jag-Nej..inge glass!! Kalle - Men...!!! (Uttrycket han förmedlade var...Då vill inte jag komma ;)))
Men han och pappsen kom (innan gästerna) med en jätte fin blomma och så fick de smaka på maten jag gjort och självklart så fick Kalle vara den första att skära i tårtan...vad annars!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0